Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 6 View Live

Cheile Dambovicioarei

M-am cam lenevit cu scrisul in ultima vreme si am intarziat cu povestea asta (doar) o luna. Asadar… 10 octombrie 2009 Planuiam de ceva vreme o plimbare de toamna. Si cum toamna nu s-a lasat asteptata...

Bulgaria: pestera Orlova Chuka

Pestera Orlova Chuka 21 august 2010 La doar cativa kilometri de Ivanovo se alfa un alt loc interesant, dar foarte putin cunoscut: pestera Orlova Chuka (in traducere numele inseamna “Stanca...

Bulgaria: pestera Bacho Kiro

pestera Dryanovo 22 august 2010 La mica distanta de Veliko Tarnovo, se afla manastirea Dryanovo si pestera Bacho Kiro, formata in canioanele raurilor Andaka si Dryanovo. Numele pesterii vine de la unul...

Veliko Tărnovo în culorile toamnei

Cetatea Tsarevets 3-4 noiembrie 2012 Anul acesta am avut parte de o toamnă lungă și însorită. Într-unul din weekend-uri am plecat spre Veliko Tărnovo. Pe drum am vizitat mănăstirea Basarabovo…...

Peștera si Mănăstirea Polovragi

Peștera Polovragi 25 iunie 2011 Ne-am continuat drumul spre Târgu Jiu, până când la orizont au apărut siluetele munților, despărțiți de o vale adâncă. Prima impresie promitea un peisaj spectaculos, așa...

Peștera Muierii

25 iunie 2011 Apropierea serii ne-a făcut să plecăm repede de la peștera Polovragi. Câteva minute mai târziu ne opream la Baia de Fier, lângă Peștera Muierii. Am urcat în grabă scările care duceau la...